بورسیه آیت ا... حائری میبد، دانشجوی نمونه کشوری شد

بورسیه دانشگاه آیت ا... حائری میبد به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال 92 انتخاب و معرفی شد.   

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آیت ا... حائری میبد، رییس این دانشگاه گفت: بر اساس اعلام وزارت علوم آقای محمد رضا رحمت دانشجوی بورسیه آیت ا... حائری در حوزه علوم انسانی موفق به کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری شد.

دکتر عباس کلانتری با اشاره به انتخاب دانشجویان نمونه کشوری به صورت سالیانه در هفته پژوهش افزود: انجام فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی، چاپ کتاب، مقاله و ... از ملاک های انتخاب دانشجویان نمونه است که امسال این مراسم با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور،‌ رضا فرجی دانا وزیر علوم، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، مجتبی صدیقی رییس سازمان دانشجویان، محمدحسین آیتی معاون دانشجویی وزارت بهداشت و تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های کشور شنبه شب مورخ 10/3/93 همزمان با شب میلاد امام حسین(علیه السلام)  در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد .

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این رقابت با هدف شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملی و گسترش اصول و ارزش های اسلامی و اخلاق حرفه ای و همچنین افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی استعداد های برتر علمی فرهنگی در بین دانشجویان همه ساله برگزار می شود.

شایان ذکراست: در این مراسم تعداد 42 نفر از دانشجویان وابسته به وزارت علوم و 25 نفر از دانشجویان وابسته به وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفتند

گفنتی است: محمدرضا رحمت دانشجوی مقطع دکتری رشته حقوق جزا و جرم شناسی است که پایان نامه ارشد او از سوی وزارت علوم به عنوان تحقیق کاربردی معرفی گردید و چاپ کتاب در حوزه وکالت  با عنوان " تنظیم قراردادها به انگلیسی" و همچنین کتاب مجموعه داستان های کوتاه کوتاه با نام " باران عشق" که در جشنواره ملی باران در بخش داستان کوتاه حائز رتبه اول شد از فعالیت های علمی و فرهنگی وی می باشد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا